059121-big.jpgI denne blog kan du se billeder af Atties fremskridt og høre om tip og tricks til træning af kattetoilet. Maine coon billeder maine coon kat race race. Du kan prøve det med din kat og se, om hun bliver forvirret. Prøv ikke at lade en killing yngre børn, hvilket kan forårsage utilsigtet skade på ham, vi kan ikke give for meget til at bære det på deres hænder, klemme - en kat med en fødselsdag elsker frihed og uafhængighed og må aldrig stille op med livssituationen og legetøj kan blive farligt, som ethvert rovdyr, endda lidt. En gang fandt min søster tisse og bæsj i den tomme kuldeboks, som ventede på at blive fjernet for godt! Først troede vi måske, at kattekuldet var for groft for hendes små kongelige fødder, så vi fik et blødere kuld. Hun understregede, at SOAR ikke rådgiver om at indføre en sphynx som en første mulighed, ormekur medmindre folk er meget opmærksomme på omkostningerne og det ekstra ansvar, der er forbundet med at passe på en redningssphynx. I vores næste indlæg begynder vi med at forklare og demonstrere den første fase - den røde bakke - sammen med tip til, hvordan man introducerer systemet.

Det foreslås, at du bliver på den røde fase i cirka to uger, men efter kun en uge op på toilettet flytter jeg Attie til den gule fase. Dette trin tog kun Attie en dag, men nogle katte kan tage længere tid for at blive komfortable med placeringsændringen. Brug det til at chatte med Attie og mig og med hinanden om ting til træning af kattetoilet! Velkommen til Atties toiletuddannelsesblog! Nogle mennesker tager det næste skridt temmelig langsomt og løfter LK op til toiletsædet over flere dage ved hjælp af kasser, telefonbøger osv. Med Attie flyttede jeg simpelthen LK fra gulvet op på toilettet, og hun næppe bemærket. Placer den røde bakke inde i den hvide base, og læg det hele på gulvet, hvor kalkpanden var. Læg en anstændig mængde kuld i den røde bakke, og vent. PS- Når du lægger LK op på toilettet, skal du sørge for at hæve både låg OG sæde og placere LK direkte på kanten af ​​toiletskålen! I så fald skal du foretage overgangen gradvist.

Brug af en rigtig god husdyrsikker renser kan gøre en stor forskel. En keder eller ængstelig hund, især en yngre hund, kan gøre et komplet rod af et hus i kort rækkefølge. Så gør dette hver gang de spiser et måltid, lur, eller du kan se dem snuse efter et sted at gøre deres forretning. Når du synes, hun er sej med det, er det tid til at bytte panden mod LK! Ja, det ER muligt; det kræver bare lidt tid og meget tålmodighed. En masse katte protesterer lidt, men kommer snart til at indse det. Forvent dog meget flyvende affald og bæve - det er en meget lav bakke, og katte er vant til at kunne grave og dække mere. Og racen kan være et godt valg for familier med børn, fordi disse katte tilpasser sig højt og kaotiske miljøer meget mere glat end den gennemsnitlige kattedyr. Kahlo og Foster (mine katte) gør et perfekt, vidunderligt job ved hjælp af toilettet. Din kat skal begynde at bruge den, ligesom hun brugte gryden. Ved at opbygge tillid til dette afsnit af huset vil hun føle sig mere sikker på at bruge kuldbakken.

Du kan finde ud af, om din kat er overvægtig ved at køre din hånd mod dens flanke, hvis du ikke er i stand til at føle dens ribben, så er det sandsynligvis overvægt. Hun tilføjer: 'De har fremspringende øjne, hvilket kan betyde, at øjenlåget ikke kan komme helt ned og tårevæske ikke løber normalt. Men bare fordi din kat ikke er i naturen, betyder det ikke, at de mangler instinktet til at begrave. De kan være korte ben, men de mangler ikke intelligens eller personlighed. Nogle af disse racer har færre hår pr. Follikel eller mangler endda helt hår, hvilket giver mindre overfladeareal for allergener til at klæbe fast. Brownies bruger ofte poterne til at undersøge nye ting, der får dem til at se endnu mere cuter ud. Nu har tingene udviklet sig til en alarmerende situation. De er nu baseret i hobart tasmania australia, men forsendelse vil stadig være tilgængelig for alle stater. Jeg tror stadig, at dette er et resultat af hendes navn og måske en charmeret opdragelse. Jeg tror måske at hun har fanget ud af, at dette er alt sammen min store idé, fordianden dag opdagede jeg nogle af mine tøj, der var faldet af en bøjle i skabet, var blevet peet på.
List of Articles
번호 제목 글쓴이 날짜 조회 수

오늘 :
89 / 312
어제 :
224 / 824
전체 :
567,857 / 18,834,602


XE Login