Scout er en Nova Scotia Duck Toller (en hunde race unik for Nova Scotia). Min mor elsker simpelthen ham, og vi joker ofte, at spejderne er hendes foretrukne barnebarn. Alt for snart vil klatring af trappen blive en umulighed for ham, men alligevel fortsætter min mor med at tale om enhver fremtidig overgang i deres leveordninger som noget i den fjerne afstand. II Tænker, at vi har et familiemedlem der lever i køkkenområdet.. ALLE MENNESKER sendte mig et stykke af disse viskermus-snapfælder, "SOM AF MAQILCALL VAR FORSIGTIG AWAY MEN LIKE ARCHIE MED TOILET PAPIR PROBLEM I KØKKEN ", Sjove hundesenge JEG BEHOVER AT SKYDE OP, HVOR DE HQAVE OPBEVARES OG FÅR DE TIL BRUG. DE ER TIL MEG, TEH MEST HUMANE. Sengen på billedet nedenfor er en mellemstor seng, men en større størrelse seng er også tilgængelig for hunde som dalmatiere, tyske hyrder, Great Dane osv. Det er modstandsdygtigt over for snavs og lugt og let at tørre rent.

9193879.png?fit=bounds&crop=620:320,offsOpmærksomheden for detaljer er bemærkelsesværdig: ikke kun blev hunde-søvnmønstre undersøgt i 11 måneder, før denne seng blev oprettet, men sengen er designet med ekstra stof øverst for at efterligne fornemmelsen af ​​hunde, der klapper i jorden, mens de buede kanter giver den ekstra følelse af sikkerhed og støtte. Jeg har gjort det i lang tid, da jeg føler, at der er nogle ting, der bare ikke kan forklares på nogen anden måde. Legetøj er lige så nødvendigt for din hunds lykke som mad og en hyggelig seng. Ekstra stærkt hævet hundeseng. Sørg for at placere dit bur i nærheden af ​​husets daglige aktivitet, hund er naturligt sociale dyr og beder normalt om deres mestre. Træn ikke din hund, når du er påvirket af alkohol eller narkotika, eller hvis du har haft en dårlig dag og ikke i det bedste humør.

Hundelegetøj er fantastisk til at holde din pooch besat. Det ser ud til, at de projekter, der endnu ikke er afsluttet, holder dig i gang, når du er næsten 90! Jeg vil også sætte pris på de dovne eftermiddage, som jeg tilbragte ved at sidde sammen med min mor, lytte til familiehistorier, høre alt om hendes træsnideringsprojekter på farten og gennemgå med magasinudklip, der var øremærket som ideer til fremtidige projekter. For disse slags ældre hunde kan det at trække rundt være trættende og bekymrende for dem; ikke desto mindre vil de altid være klar til en daglig tur med dig. Hvis han skifter for meget eller forsøger at flygte, kan det kaste dig ud af balance og forårsage en ulykke. En forpakket hundegavekurv er en fantastisk gave; dog kan du også lave dette selv i stedet for at købe en forpakket. Det bør ikke trange rummet og gøre det ubehageligt for hunden at bevæge sig rundt. Når du overvejer naturlige løsninger, skal du altid sørge for at gøre din due diligence og research.
List of Articles
번호 제목 글쓴이 날짜 조회 수

오늘 :
91 / 320
어제 :
224 / 824
전체 :
567,859 / 18,834,610


XE Login